De voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu De voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen beginnen

Door: Simeon en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Simeon en Rianne

10 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Het wordt tijd voor ons eerste bericht waarin wij u graag mee willen nemen in onze voorbereidingen voor onze reis naar Taiwan. Op maandag 3 oktober hopen wij in het vliegtuig te stappen en na zo'n 17-18 uur veilig te landen in Taiwan. Zoals u misschien wel weet is Simeon vier jaar geleden al eens geweest en nu mogen we samen dit avontuur gaan beleven!!

Bijna één week geleden hebben wij een aantal e-mails verstuurd om de nodige informatie in te winnen. Het Jonah house (van waaruit Simeon is geadopteerd) heeft laten weten erg blij te zijn met onze komst en dat we welkom zijn. Ook is er een medewerker die contact zal zoeken met Simeons biologische moeder, die wij hopen daar te ontmoeten. Overigens redelijk uniek dat we al zo snel reactie hadden, communicatie is niet het sterkste punt van het land ;)

We zullen in het huis verblijven van 7 t/m 21 oktober en hopen door middel van vrijwilligerswerk iets terug te doen voor de zorg die zij Simeon hebben gegeven. Hoe het werk er daadwerkelijk uit gaat zien en wat we voor het huis kunnen betekenen is nog niet bekend. Volgende week hopen we weer gemaild te worden door de contactpersoon op het gebied van vrijwilligers.

Via dit bericht willen wij u ook uitnodigen om onze reis te gaan volgen. We hopen u komende weken meer te vertellen over onze precieze plannen en u op de hoogte te houden van onze belevingen als wij daar eenmaal zijn.

Ook willen we gaan kijken of er een manier is om het huis materieel te zegenen en zullen u misschien daarvoor om een bijdrage vragen. Hoe mooi is het om een huis te mogen steunen die zich inzet voor kinderen die niet langer bij hun ouders kunnen opgroeien. Soms door financieel tekort, soms door lichamelijk of geestelijke beperking of die gewoon door ouders niet gewenst zijn.

Daarnaast, en in onze ogen eigenlijk het belangrijkste, willen wij u vragen om uw steun in de vorm van gebed. Het is niet zomaar een reisje en zeker door de barrière wat betreft communicatie willen er nog wel eens mislopen. Dit heeft Simeon op de eerste reis al eens mogen ondervinden.
Bid u mee voor voorspoedige voorbereidingen en soepel contact om de plannen uit te werken Maar ook dat we Simeons moeder mogen ontmoeten en een bijzondere tijd met haar mogen gaan hebben!

Bedankt alvast voor uw meeleven, interesse en ondersteuning!!

Groetjes

• 03 Augustus 2016 - 20:09

Ruben:

Mooi stukje en beide alvast goed bezig dus ;)
    Succes!

Simeon en Rianne

Lieve mensen, Het duurt nog even maar dan zullen wij onze reis naar Taiwan beginnen, dit zal zijn op 3 oktober. Nu wij zo'n 1,5 jaar samen zijn werd het tijd voor Simeon om Rianne zijn geboorteland te laten zien. Daarnaast hopen wij praktisch hulp te kunnen bieden binnen het kindertehuis en zo iets terug te doen voor de zorg die zij Simeon hebben gegeven.

Actief sinds 26 Juni 2016