10 dagen, 16 uur en 30 minuten... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu 10 dagen, 16 uur en 30 minuten... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu

10 dagen, 16 uur en 30 minuten...

Door: Simeon en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Simeon en Rianne

22 September 2016 | Nederland, Nederland

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog beetje onwerkelijk dat we maandag over een week in het vliegtuig zullen zitten op weg naar een heel toffe, mooi, unieke en bijzondere bestemming! Persoonlijk vind ik (Rianne) het toch wel beetje spannend, maar zie er aan de andere kant erg naar uit. Mooi om te zien hoe Simeon met enthousiasme en toewijding Simeon bezig is om mooie dingen mee te nemen voor zijn familie.

Dit heeft geresulteerd in een mooi sieraad voor de vrouwen en een leuk fotoboekje met foto's van familie, vrienden, omgeving van Ede en werk. Plan is om nog een pakketje te maken met typisch Nederlands dingen en nog iets origineels voor Simeons broer.

We kunnen vertellen dat we op vrijdag 7 oktober een afspraak hebben in het kindertehuis om de mensen te leren kennen en een beter beeld te krijgen van wat we nu daadwerkelijk voor hun kunnen gaan betekenen. Er zijn een aantal momenten afgesproken dat we aanwezig zullen zijn, nu de invulling nog.

In een eerder verslag hebben we het gehad over het verlangen van ons om het kindertehuis te ondersteunen met een gift. Helaas weten we geen concreet doel, maar we gaan ter plekke kijken wat ze nodig hebben. Dus uw gift komt goed terecht ;) We zullen niet onze reis ervan betalen :p
Uiteraard bent u vrij om hieraan bij te dragen. Voelt u zich vooral niet verplicht. We mogen met trots zeggen dat we de eerste gift al in ontvangst mochten nemen.

Misschien is een rekeningnummer ook wel handig: S. de Kluijver - NL58RABO0307063763 t.n.v. gift Taiwan

Wij hebben gemerkt dat God ons helpt in onze voorbereidingen. We hadden niet kunnen bedenken dat alles zo voorspoedig verloopt.
Wij zouden het waarderen als u voor ons bidt, dat alles voorspoedig mag blijven gaan!

nǐ hǎo (dag in het chinees)

• 26 September 2016 - 10:40

Jan / Pappa:

Er wordt hard aan de plannen gewerkt - goed bezig!!
    Soms denk ik: ik zou wel mee willen. De familieontmoeting staat me nog vers in het geheugen. Heel mooi.

• 26 September 2016 - 19:05

Ruben:

Mooi om te lezen! Hopelijk kunnen jullie de mensen daar goed helpen!

Simeon en Rianne

Lieve mensen, Het duurt nog even maar dan zullen wij onze reis naar Taiwan beginnen, dit zal zijn op 3 oktober. Nu wij zo'n 1,5 jaar samen zijn werd het tijd voor Simeon om Rianne zijn geboorteland te laten zien. Daarnaast hopen wij praktisch hulp te kunnen bieden binnen het kindertehuis en zo iets terug te doen voor de zorg die zij Simeon hebben gegeven.

Actief sinds 26 Juni 2016