Steeds dichterbij... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu Steeds dichterbij... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu

Steeds dichterbij...

Blijf op de hoogte en volg Simeon en Rianne

10 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Wat gaat de tijd toch snel. Nog maar een week of 7 en dan zitten we in het vliegtuig! Inmiddels is er heel wat mailcontact geweest en hebben ons plannen al meer vorm gekregen.

Voor de eerste dagen hebben wij onze overnachting geboekt in Taipei de hoofdstad van Taiwan. Ons plan was om daarna twee weken in het kindertehuis te verblijven, maar dit bleek helaas niet mogelijk. Nu dus op zoek naar een andere optie. Maar het kindertehuis is bereid ons daarbij te helpen.

Lisa (coördinator vrijwilligers) vertelde dat we eigenlijk alleen kunnen gaan werken met de kinderen t/m 6 jaar aangezien de oudere naar school moeten. In de weekenden hopen wij wel een tof programma voor hun te organiseren! Dit is vooral Simeon's ding, want poepluiers verschonen is niet zijn hobby ;)

Ons plan is om de ochtenden een activiteit aan te bieden voor de kleinere kinderen en mogelijk in de middag praktisch te kunnen ondersteunen. We krijgen nog te horen of ons voorstel uit te voeren is en wat verder de bedoeling is. Wij hebben er erg veel zin in!

Deze week kregen wij bijzonder nieuws. Mijn biologische moeder
verheugt zich om mij opnieuw te ontmoeten en uiteraard ook Rianne! Voor Rianne is dit de eerste ontmoeting. Ze vindt het aan de ene kant spannend, maar ziet het ook als een bijzondere ervaring.
Wij kijken er beide naar uit!

Wij zijn God dankbaar dat het contact goed verloopt en de mogelijkheid om Simeon's biologische moeder te ontmoeten.

Bedankt voor het lezen en we houden jullie verder op de hoogte!

Groetjes!

• 11 Augustus 2016 - 00:43

Annemarie:

Veel suces met alle voorbereidingen lieverds!
    Er wordt gebeden <3

• 11 Augustus 2016 - 11:42

Gerrit En Elly:

Komt nu inmiddels wel dichtbij ja. En wat bijzonder dat jullie de biologische moeder van Simeon weer kunnen ontmoeten! heel veel succes met de laatste voorbereidingen, en heel fijn dat we op deze manier met jullie mee kunnen leven/ reizen.

Simeon en Rianne

Lieve mensen, Het duurt nog even maar dan zullen wij onze reis naar Taiwan beginnen, dit zal zijn op 3 oktober. Nu wij zo'n 1,5 jaar samen zijn werd het tijd voor Simeon om Rianne zijn geboorteland te laten zien. Daarnaast hopen wij praktisch hulp te kunnen bieden binnen het kindertehuis en zo iets terug te doen voor de zorg die zij Simeon hebben gegeven.

Actief sinds 26 Juni 2016