Nieuws bovenverwachting... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu Nieuws bovenverwachting... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Simeon en Rianne - WaarBenJij.nu

Nieuws bovenverwachting...

Door: Simeon en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Simeon en Rianne

30 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Vanochtend om 6.45 uur ging mijn wekker. Ik (Simeon) keek op mijn telefoon en zag dat het Cecilia van het kindertehuis ons had gemaild. Zij is de contactpersoon die zorgt voor de ontmoeting met mijn biologische familie.

Ik opende mijn mail en tot mijn verbazing/ongeloof las ik de mail. Cecilia had gereageerd op onze vorige mail. Wij hadden gevraagd of het mogelijk is om mijn broer te ontmoeten. En JA hij wilt ons ontmoeten! Vol ongeloof heb ik de mail nog een keer gelezen! Het eerste wat door mij heen ging was: 'Is dit echt waar?'.

Ik was zo blij dat heb in mijn enthousiasme Rianne geappt heb en mijn ouders wakker maakte ;) Die reageerde vol ongeloof op het nieuws en toen kwamen bij mij de emoties los. Wat een fantastisch nieuws en wat een gebedsverhoring! Sinds ik vier jaar geleden mijn moeder heb ontmoet heb ik wel gehoopt en gedroomd dat mijn broer eens zou kunnen gaan ontmoeten! Maar nu gaat het echt gebeuren! Hij weet nu van mijn bestaan en wil ook mij zien.

De ontmoeting staat gepland op zaterdag 8 oktober. Wij ontmoeten dan mijn biologische moeder, oma en mijn broer. Ze willen graag met ons dineren, wat een eer!
Onderaan het verslag staat een foto. v.l.n.r. halfbroertje Tsu-Wei (is niet bij de ontmoeting), mijn broer Che-Han, oma en moeder.

Ik vind het best spannend! Hoe gaat hij reageren als hij mij ziet? Wat is het voor persoon? Lijken we op elkaar? Hebben we gemeenschappelijke hobby's enz. Allemaal vragen die ik op dat moment kan stellen:)
Voor Rianne is dit ook een bijzonder moment. Zij vindt het erg mooi om getuige te mogen zijn van deze bijzondere ontmoeting. Wij kijken beiden erg naar deze ontmoeting uit en één ding weten wij...
Dit is een dag die wij niet gaan vergeten :D

Hoe kan je de dag beter beginnen dan met dit fantastische nieuws!

  • 01 September 2016 - 07:48

    Gerrit En Elly:

    Lieve Simeon en Rianne,
    Wat een fantastisch nieuws!!! De 8e oktober zal idd een dag worden om nooit te vergeten. Echt heel bijzonder. Steeds meer reden om naar deze reis uit te zien.

  • 01 September 2016 - 10:21

    Jan / Pappa:

    Questie van abrupt wakker worden - maar heel mooi bericht. Daar zijn we heel blij mee. Dapper van je moeder dat ze dit "geheim" nu open gemaakt heeft en gedeeld heeft. Super blij voor jullie.

  • 01 September 2016 - 14:08

    Mamma:

    Niet erg om op zo'n manier wakker te worden. Dit nieuws, waar al zo lang op gewacht is, is een goede reden om bijna geplet te worden door je zoon :-)

  • 02 September 2016 - 14:16

    Christine En Nico Robbertsen:

    Wow! Wat een mooi nieuws! Een spannende tijd in het vooruitzicht!
    We denken aan je!

    Groetjes,

    Nico en Christine

  • 04 September 2016 - 10:55

    Manuela:

    Wat een mooi nieuws en erg leuk dat je een blog hebt aangemaakt dat er mensen mee kunnen kijken en lezen, ik ga het zeker volgen. Erg fijn voor je.

  • 04 September 2016 - 22:19

    Piet En Ria:

    Wat mooie en bijzonder nieuws !!!
    Een verlangen van je hart gaat ingevuld worden.
    Mooi hoe je het ons zo op deze manier kan vertellen.
    Lieve groet voor jullie Piet en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simeon en Rianne

Lieve mensen, Het duurt nog even maar dan zullen wij onze reis naar Taiwan beginnen, dit zal zijn op 3 oktober. Nu wij zo'n 1,5 jaar samen zijn werd het tijd voor Simeon om Rianne zijn geboorteland te laten zien. Daarnaast hopen wij praktisch hulp te kunnen bieden binnen het kindertehuis en zo iets terug te doen voor de zorg die zij Simeon hebben gegeven.

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 10064

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 29 Oktober 2016

Taiwan-adventure

Landen bezocht: